Sunday, August 21, 2011

Baru Belajar

Assalamualaikum semua...
Namaku cukup la korang kenal sbg Emy.. Aku lahir pada tahun 1980.. so skg umo aku 31thn pd thn 2011 ni.. tahun depan dah 32 dah.. mcm da tua yek...Aku mama kepada 3 org anak. Dua org perempuan dan seorg lelaki... Yg sulung perempuan berusia 6 thn. Nombor 2 lelaki berusia 5 thn..selang setahun jer dorg nie...Yg nombor 3 lak perempuan br jer lahir pd bulan 10 tahun lepas...so tn ni genap la setahun...

Yang sebenarnya aku baru belajar2 buat blog ni.. saje jer aku wat blog ni tuk diri aku sendiri... yelah... kat sini la aku leh luahkn pendapat dan perasaan aku... dan lagi satu aku leh menambahkan pendapatan aku secara sampingan... sambil2 la katakan.. hmm... jual la apa2 yg patut... di samping tu aku leh 'menaik taraf' penulisan aku ni.. sesiapa yang buka dan baca blog aku ni terima kasih la yer kerana sudi membaca blog yg tak seberapa ni...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...