Saturday, November 30, 2013

BARU BELAJAR 2...

Assalamulaikum....
Cepat betul masa berlalu.. masa aku baru belajar buat blog first time dulu thn 2011... Skg ni dah nak penghujung taun 2013 dah.... wah lamanya aku amik masa tuk meng'update' blog aku nie... maklum lah... manusia biasa... sibuk.... (Sibuk lah sangat!!!!)
Ok nak dijadikan cerita tahun 2011 tu aku ada 3 anak kan.... Skg anak aku pn dah bertambah sorang lagi... itu lah 'kesibukan' kita sebagai seorang yang bernama ISTERI..... asyik beranak jer... hahaha...... tapi anak ni kan rezeki kan... ada orang tak suka anak... ada org lak suka ramai anak kan.. ada org lagi tu nak anak, tapi susah nak dpt anak.. ha klu sesape tuh yg nak ank, tp tak dpt2, kat blog aku ni ada RAHSIA dan TIPsnya... so korang kena surf blog aku ni smpi abis ok..
Aku? cukup la setakat 4 jer... (ayat yg selalu dicakap selepas bersalin tak kiralah anak ke brapa... haha...) tapi betul..kali ni serious... enough is enough... bkan apa.. penat..... hahah. So skg anak aku 3 org pompuan & seorg laki2..... syukur alhamdulillah dengan kurniaan dan rezekimu Ya Allah.....
Blog ni ye kawan2 tuk aku kongsikan pada kengkawan tentang kesihatan dan kecantikan.... Harap kengkawan tak jemu membacanya.... Aku ada banyk tips, rahsia, petua2 utk aku kongsi ngan kawan2... Semua tu amik dari hasil pembacaan aku ok....So harap kengkawn ENJOY membacanya......
Add la aku :
https://www.facebook.com/nomie.sarhim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...