Tuesday, November 7, 2017

GEL MANDIAN BIDARA ARAB

*Gel Mandian Bidara Arab Herba Rukhyah*

       Toksin yang berlebihan dan juga tekanan adalah punca penyakit masyarakat zaman moden. Keletihan otak menyebabkan kemurungan dan mengundang berbagai penyakit seperti darah tinggi, serangan jantung, masalah mental, histeria, hilang selera makan masalah angin dalam badan, migrain, asma, tidak subur, lemah tenaga batin dan banyak lagi penyakit-penyakit lain.

       Konflik rumahtangga, kekeluargaan, ekonomi memberikan tekanan kepada mental dan ia ada kalanya diselami oleh gangguan-gangguan, sihir pemisah ataupun pendengki yang menggunakan makhluk halus sebagai perosak.

        Gel Mandian Bidara Arab Herba Rukhyah ia merupakan sejenis rawatan secara Ruqyah perubatan Islam dan juga herba-herba yang berkaitan untuk membantu merawat masalah rohani dan jasmani supaya dapat memberikan rasa tenang mengatasi  masalah gelisah dan gangguan yang mengganggu perjalanan hidup dan kesihatan manusia.

       Gel Mandian Bidara Arab Herba Rukhyah ini  ini mempunyai aroma yang sangat bagus dengan dikombinasikan bahan-bahan lain untuk memberikan impak kecantikan dan kesihatan kulit dan dalaman badan manusia.

        Penggunaan Gel Mandian Bidara Arab Herba Rukhyah  merupakan cara rawatan yang diamalkan oleh Rasulullah S A W.  Ia merupakan tumbuhan yang berasal dari syurga dan di dalam al-quran ada menyebutkan tentang keistimewaan dan khasiat pokok ini.

        Dalam perubatan Islam ada ayat-ayat al-quran yang dibacakan  kepada daun bidara ini  kerana ia amat di takuti oleh jin dan makhluk halus. Amalan ini amat berkesan bagi orang yang terkena sihir ataupun gangguan makluk halus & saka.

*Selain itu mengikut rawatan holistik secara herbal  ia dapat membantu masalah kesihatan dan kecantikan antaranya seperti:*

1. Menyembuhkan luka 
2. Merawat masalah insomnia susah tidur 
3. Menghilangkan jerawat badan 
4. Mencegah keguguran rambut
5. Meningkatkan sistem ketahanan badan
6. Merawat masalah keputihan 
7. Masalah kulit kering dan sakit kulit
8. Masalah tekanan jiwa ataupun dipresi
9. Menjaga usus
10. Menurunkan demam
11. Bantu rawat masalah toksin
12. Mencegah kencing manis 
13. Memudakan kulit
14. Mencegah kanser
15. Melindungi kulit daripada masalah sinaran UV
16. Merawat buasir
17. Memberikan ketenangan

*Doa yang elokkan dibaca:*
Demi malam apabila telah hampir meninggalkan gelapnya, dan demi subuh apabila
fajarnya mulai menyingsing

_(Surah at-Takwir: 17-18)_

        Sedikit amalan untuk kesihatan rohani dan jasmani iaitu dengan mengamalkan Surah At Takwir (17 & 18) caranya dengan membaca dengan 3 kali sambil menyedut nafas sedalam-dalamnya dalam keadaan menegakkan tulang belakang sama ada berdiri ataupun duduk.

       Tarik nafas daripada bawah pusat bukannya pada bahagian dada simpan sekejap pada bahagian dada oksigen tersebut dalam kiraan 12 detik supaya oksigen dapat masuk ke dalam paru-paru dan lepaskannya dengan perlahan-lahan dengan melakukan amalan ini setiap hari. Ia dapat menyedut kebaikan-kebaikan di sekeliling kita iaitu Aura positif dan mengeluarkan karbon dioksida dan mengeluarkan anasir yang jahat daripada gangguan makhluk halus serta menguatkan sistem imuniti melawan penyakit.

       Kenapa magnesium flakes dan mustanir adalah produk yang terbaik untuk masalah kesihatan
manusia.

       Kita sekadar berikhtiar  Allah yang menentukan kesembuhan  untuk mendapatkan kesan yang lebih mujarab  produk mustanir dan magnesium flakes sangat bagus diamalkan sekali untuk tujuan membantu rawatan  penyakit kronik  seperti masalah tenaga batin, alahan, penyakit saraf, pembekuan darah,  masalah kanser,  masalah tulang dan lain-lain lagi. Sangat banyak manfaat di dalam produk ini Bagi anda yang ada masalah kerohanian sakit saraf dan penyakit kronik.

        Selain bagus untuk merawat sakit kronik Mustanir kaya dengan herbanya yang anti oksidan merangsang awet muda melambatkan proses penuaan, membantu penghadaman dan membersihkan perut. Ganguan sihir atau jin. Ia juga boleh mengurangkan stress dan tekanan perasaan serta keras hati atau baran. Dan juga mengurangi tekanan emosi marah dan konflik perkahwinan.

Produk tambahan yang disaran :

1) Mustanir  RM120.00 (SM) / RM123.00 (SS)
2) Garam Flakes RM60.00 (SM) / RM63.00 (SS)


_*INFO BAHAN GEL MANDIAN BIDARA ARAB*_

*Daun Bidara - Zizyohus Jujuba Extract*

        Daun bidara  ini sangat bagus untuk menghilangkan sakit depression dan masalah halunisasi. Selain itu ia adalah ubat untuk bakteria dan virus serta mampu mencegah perkembangan sel kanser ataupun tumor. Ia digunakan untuk rawatan ruqyah menghalau gangguan sihir dan jin. Menggunakan daun bidara membantu jiwa rasa tenang dari sudut perubatan dan kecantikan ia dapat menguat kan rambut, menghilangkan jerawat, menghilangkan bau darah haid, merawat luka akibat melecur atau pun terbakar serta mengurangkan kesan parut. Daun bidara sangat bagus untuk masalah kulit seperti sirosis ekzema panau dan jerawat badan.


*Olea Europaea - Buah Zaitun*

        Buah zaitun antara buah yang sering disebut di dalam al-quran dan sangat banyak kebaikannya untuk manusia. Untuk kegunaan luaran ia sangat bagus untuk rawatan alternatif, membunuh bakteria dan kulat serta menguatkan ketahanan kulit, melegakan sakit sendi, mencegah pembentukan darah beku, dan melembabkan kulit yang kering.

*Limau Nipis*

       Limau nipis adalah sejenis limau yang paling sinonim dalam perawatan Islam untuk menghalau, halunisasi ataupun gangguan jin dan kesihatan. Sifat yang sangat tinggi vitamin C. Dan antioksidan sangat bagus untuk membantu merawat masalah kulit dan selulit.

*Magnesium Chloride*

       Magnesium flakes ini sangat bagus untuk membuang toksin di dalam badan serta melegakan sakit otot, meningkatkan kualiti tidur, meredakan tekanan, melancarkan perjalanan darah serta menambah oksigen di dalam tubuh (mengurangkan risiko migrain dan sakit kepala). Ia juga mampu mengurangkan degupan jantung tidak sekata, mengurangkan risiko pembekuan darah ataupun menurunkan tekanan darah. Selain itu juga ia mampu mengurangkan iritasi dan bengkak, kulit lebih lembut dan licin serta mengurangkan ekzema pada kulit dan meningkatkan tahap nutrien.

*Jejoba Ester - Kacang Jojoba*

      Kacang jojoba merupakan tumbuhan liar yang digunakan sebagai perubatan tradisional oleh kaum asli Amerika. Ia sangat berguna untuk tujuan kosmetik kecantikan dan penyembuhan masalah kulit terutamanya akzema, melembabkan kulit , merawat sakit kulit dan bagus untuk penyembuhan luka.


*Cara penggunaannya:*

Letakkan Gel Mandian Bidara Arab pada tapak tangan bersama sedikit air. Kemudian gosok sehingga mengeluarkan buih. Sapukan pada keseluruhan badan dan bilas dengan air bersih. Gunakan 2 atau 3 kali sehari.

*Sesuai digunakan :*
Gel Mandian Bidara Arab Herba Rukhyah ini juga boleh digunakan oleh kanak kanak bermula 5 tahun hingga dewasa, lelaki dan perempuan.  Ianya tidak melekit dan tidak mendatangkan masalah kulit kering.

*Penyimpanan :*
Produk  hendaklah jauh daripada haba yang berlebihan dan cahaya matahari.

*Awas :*
Untuk kegunaan luar sahaja. Elak daripada terkena mata.Sekiranya terkena pada mata, basuh dengan air bersih.

Simpan di dalam suhu bilik..
Jauhkan daripada kanak-kanak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...