Tuesday, November 7, 2017

MUSTANIR

'Pengenalan Mushtanir'

✔Bahan2 asas Mushtanir terdiri daripada 71 jenis herba terpilih paling terbaik dari bumi Malaysia dan luar Negara untuk tujuan perubatan paling komprehensif.

✔Kami mendaftarkan hanya sebanyak 15 jenis herba sahaja di Kementerian Kesihatan Malaysia dan pati buah delima sebagai jus asasnya !!

✔Antara herba lain yang didaftarkan ialah :
              🔴Cendawan susu harimau
              🔴Daun kencing manis
              🔴Habbatus sauda
              🔴Hempedu bumi
              🔴Ubi jaga putih
              🔴Ubi jaga merah
              🔴Misai kucing
              🔴Limau purut
              🔴Cuka kurma
              🔴Epal hijau
              🔴Mengkudu
              🔴Zafaran
              🔴Cekur
              🔴Madu

✔Ibu hamil DILARANG KERAS kerana dikhuatiri bakal mengakibatkan keguguran.

✔Mushtanir juga tidak digalakkan untuk kanak2 dibawah umur 5 tahun.

✔Selama 3 tahun dalam kajian, Mushtanir memberikan banyak manfaat kepada rohani dan jasmani. Melihat kepada keberkesanannya itu, maka kami bersepakat untuk memasarkannya.

✔Semasa proses pembuatan kami membacakan ayat2 suci Al-Quran & doa2 rukyah sebagai ikhtiar semoga Allah SWT memberikan rahmat berupa kesembuhan dari shifak & afiatnya untuk segala bentuk penyakit dapat dirawat melalui produk Mushtanir sebagai asbabnya.

✔Sesungguhnya segala kesembuhan itu milik Allah SWT.

Cara Pengambilan Mushtanir :

1. Orang Dewasa
◾ 2 kali sehari (1 sudu besar pada setiap pengambilan dan harus diambil 1 kali pada waktu pagi dan 1 kali pada waktu malam selepas makan)

2. Kanak-kanak berumur 5 tahun ke atas
◾2 kali sehari (1 sudu kecil pada setiap pengambilan dan harus diambil 1 kali pada waktu pagi dan 1 kali pada waktu malam selepas makan)

3. Diingatkan, jika anda mengambil sebarang ubat2an hospital, sila jarakkan pengambilan Mushtanir sekurang2nya 2 jam selepas mengambil ubatan hospital.

"Kesan buruk ubat2an hospital & perubatan kedoktoran iu sebenarnya milik orang muslim"

✔Sejarah perubatan kedoktoran sebenarnya dipelopori oleh para cendiakawan Islam. Allah SWT memberikan kelebihan ilmu kepada tokoh2 perubatan Islam yang menjadi lagenda ; Ibnu Sina, Ibnu Al-Baitar, Al-Razi atau Rhazes, Nurdeen Deuraseh & banyak lagi.

✔Mereka  mempelopori dunia perubatan menggunakan bahan semulajadi dari bahan bumi (belerang, tembaga, merkuri, garam arsenic, sal-ammoniac, gold scoria, zat kapur, karang, mutiara, teraspal, alkohol dan herba).

✔Al-Razi dan Ibnu Sina menggunakan psikoterapi & psikologi Islam sebagai cabang ilmu. Mereka telah memperkenalkan teori perubatan mereka kepada dunia & telah diperakui oleh masyarakat barat. Barat pula telah meniru dan mengubahsuai karya mereka untuk tujuan komersial.

✔Menyelusuri cerdik pandai dalam perubatan Islam, Dar Al-Wikayah As-Syariah menciptakan produk Mushtanir kerana melihat kelebihan & kebaikan formula didalamnya bagus untuk tujuan perubatan untuk jangka masa panjang hayat manusia supaya tidak bergantung kepada ubat2an hospital yang mahal lagi berbahaya.

"Mushtanir merupakan antibiotic paling berkesan secara herba & penawar untuk pelbagai jenis penyakit. Ia meningkatkan sistem imuniti untuk melawan penyakit. Kami juga memberikan buku Rantaian Doa Sufi (berikhtiar sambil meningkatkan amalan zikir) untuk anda amalkan sebagai doa memohon kepada Allah supaya disegerakan kesembuhan"

✔Kami mendapati banyak unsur keburukan jangka masa panjang jika mengamalkan ubat2an hospital !! Ia adalah unsur jahat yahudi dan barat untuk meraih keuntungan perniagaan semata2.

✔Bahan kimia & dadah yang terkandung pada ubat2an hospital merosakkan organ2 penting dalam badan manusia sekiranya diambil secara berterusan.

✔Selain itu, ubat2an hospital membunuh bakteria baik didalam badan, merendahkan hormon, melemahkan otot, merosakkan saraf, melemahkan sistem ketahanan badan untuk melawan penyakit & banyak lagi keburukan lain yang disembunyikan.

✔Para doktor sedia maklum & mengakui bahawa mereka juga takut untuk mengambil ubat2an hospital yang membawa kesan buruk untuk masa akan datang kepada badan.

✔Harus diingat bahawa Mushtanir ini kaya dengan bahan antiseptik semulajadi dari herba terpilih. Antara kebaikan Mushtanir kepada masalah alahan, ialah :

      🔴Mengubati radang ekzema
      🔴Menyembuhkan penyakit kulit/luka
      🔴Menghilangkan jerawat
      🔴Merawat resdung

✔Antara kebaikan Mushtanir kepada masalah tenaga batin seperti ketidakupayaan pasangan untuk mencapai ereksi semasa melakukan hubungan seks serta boleh memberi kesan negatif kepada hubungan suami isteri :

       🔴Meningkatkan stamina dan tenaga
       🔴Meningkatkan kesuburan
       🔴Menambahkan tenaga zahir dan batin
       🔴Menambahkan keinginan seks
       🔴Mengimbangi mood
       🔴Merawat pasangan yang sukar hamil

✔Antara kebaikan Mushtanir kepada masalah rohani seperti kegagalan mengawal jiwa, mental, hati, kalbu dan fikiran akibat lalai pada Allah SWT :

       🔴Gangguan sihir atau jin stress dan
             tekanan perasaan
       🔴Keras hati atau baran
       🔴Mengurangi tekanan emosi marah
       🔴Mengawal kencing malam kanak2
       🔴Anti histeria
       🔴Anak malas belajar
       🔴Konflik perkahwinan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...