Friday, September 8, 2017

KOPI RATU JAMU RATU MALAYA

Kopi Ratu sangat terbaik dari segi rasa ... pembuatan formulasi yang saya ciptakan dengan rahsia yang sangat enak ..

Sebab saya tahu ianya mahal sudah pasti saya akan buat yang sebaik harganya untuk membantu memperbaiki masalah kesihatan wanita terutamanya yang tidak suka makan herba...

salah satu bahan yang saya masukkan di dalam kopi Ratu ialah bacopa.. Ia adalah Rawatan perubatan ayurveda. Sudah beribu tahun digunakan. ia sangat bagus untuk menguatkan daya ingatan dan Ia juga dikenali sebagai brahmi..

9 fakta yang menunjukkan fleksibiliti tumbuhan teraputik ini..

SOKONGAN UNTUK OTAK..

Bagi orang berusia kemerosotan otak berlaku ..Herba ni mempengaruhi sel otak lebih positif dan mendorong pertumbuhan sel2 tisu otak ..mengamalkan herba ini ia mampu mengurangkan penyakit Alzheimer dan juga meningkatkan kesihatan otak untuk belajar mahupun menguatkan Daya ingatan.

Herba ini mengandungi adaptogen ..dapat mengurangkan kesan ketagihan merokok ataupun ketagihan dadah ..ia dapat mengurangkan kesan toksin berlebihan di dalam hati ..

kebaikan herba ini .. ia dapat membantu mengurangkan bengkak dan kemerahan badan akibat alergi . herba ini sangat bagus untuk mengekalkan tekanan darah normal dan menurunkan darah tinggi ..

antioksidan yang terlalu banyak di dalam tumbuhan ini dapat membaik pulih kesan toksik berbahaya dan kerosakan kulit ataupun radikal bebas yang menyebabkan kerosakan buah pinggang..

Ini adalah info sihat daripada tumbuhan brahmi ataupun bacopa minori yang saya masukkan di dalam kopi Ratu bersama herba-herba lain..

Keenakan kopi Ratu bukan setakat kongsi tetapi herba yang sangat bagus untuk saraf , otak , oksigen , mineral dan vitamin yang wanita perlukan gizi untuk terus bertenaga ..

ia menyihatkan dan mengenyangkan sepanjang hari .. tidak ada lain harapan bonda melainkan muslimin muslimat sihat untuk terus mencari rezeki demi keluarga yang kita sayangi..
.
Sumber : Bonda Rozita Jamu Ratu Malaya

BERMINAT..? NAK ORDER..?

 -CARA ORDER-

SMS/WHATSAPP/TELEGRAM: 60197386104


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...